Äntligen hemma!

Jag har inte varit hemma på en vecka. Och jag har inte haft hundarna hemma på mer än två veckor. Dom blev otroligt glada när vi äntligen kom hem. Det är tur att jag har två väldigt anpassningsbara hundar. Dom klagar aldrig utan följer så gärna och snällt med vart jag än tar dom.

Jag har bestämt mig för att jag måste utmana min kropp fysiskt. Det är riktigt tufft, kondisen är inte ens nära av vad den brukar och muskler har jag inte mycket kvar av. Men jag kände igår när jag var ute med hundarna på en kvällsrunda, att även om det är tufft och jobbigt så måste jag. Det blir bättre efteråt. Nu har jag två veckor på mig att promenera med vovvarna innan jag blir inlagd igen. Lite fysik borde jag få upp.

Vad veckan har att erbjuda får vi se. Det enda som är hyfsat säkert att jag vill vara med på är min mormors födelsedagslunch/middag på fredag. Tills dess får kroppen avgöra vad som är lämpligt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0