God natt!

Det har varit två, för mig, händelserika dagar. Igår med blodprov och akuten, som slutade med att jag fick hämta pappa som strandat med sin bil på motorvägen i Solna.

Idag var det blodprov på morgonen (som såg bra ut för övrigt. Infektionsvärdet hade gått från över 200 till någonstans kring 80. De vita blodkropparna hade sjunkit ytterligare men inte till några katastrofala nivåer. Allt lugnt!) och sen iväg med mamma till Norrtälje för att 1 hälsa på Mormor och titta på det rum som morfar fått på ett demensboende, 2, hälsa på morfar på sjukhuset där han ligger nu och 3, äta middag ute på stan för att min mormor fyller år idag.

Efter två så händelserika dagar är jag nu så trött så jag knappt vet vad jag heter. Bäst att jag slutar blogga här, innan jag skriver saker i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0