Ångest?

Det värsta jag vet är att vakna mitt i natten av att jag har ont någonstans i magen/överkroppen. Jag klarar av mycket annan smärta, men att ha ont i något inre organ gör mig helt hispig.

I natt vaknade jag av att jag hade ont i mellangärdet. På ett ställe jag aldrig känt av. Och direkt kommer tankarna på cancer, dottertumörer och döden upp. Jag hatar det. Inatt försökte jag vara rationell och tänka på att det kan ju vara gallblåsan. Typ stenar i gallan. Gick i alla fall upp, drack lite vatten och försökte somna om. Tillslut somnade jag och när jag vaknade hade smärtan försvunnit. Jag hoppas att det inte kommer tillbaka!

Älsklingen kom hem igår kväll. Underbart att få se honom igen! Nu känns livet som vanligt igen. När han var borta kändes det nästan som om livet var lite på "hold". Men nu är allt som vanligt.

Spännande vecka den här veckan. Vi får se vart det leder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0