Rubrik?

Idag åkte älsklingen på sin resa till Palestina. Det känns otroligt tomt, redan. Men jag intalar mig att 10 dagar går fort. Mest är jag dock rädd att det ska hända honom något där nere.

Planen är att promenera så mycket som möjligt nu när han är borta. Hundpromenader är bra för själen och man får rensa tankarna. Det kan vara bra när pojken är borta och jag orolig för att något ska hända honom..

Jag har börjat fiska lite i några trådar jag "kastat" ut gällande jobb. Idag fick jag ett samtal från en kvinna som ville att vi skulle ses för ett förutsättningslöst möte. Det är i alla fall i mina ögon väldigt positivt!

Idag har jag annars träffat vännerna Cissi och Madde. Vi hängde lite på andys lekland tillsammans med Cissis barn. Väldigt kul och väldigt skönt att få träffa vännerna och snacka lite skit.

Annars rullar livet vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0