Promenad

Jag bor ju så bra till sen jag flyttade ihop med pojkvännen. Vi bor alldeles intill nackareservatet, ett stort naturreservat mellan hammarbyhöjden och Nacka. Och i min värld är naturreservatet lite utforskat. Pojkvännen har visat mig några rundor i skogen, men idag fick jag för mig att utforska mera. Vilket resulterade i 1,5 timmes promenad. Väldigt härligt väder var det också. alldeles perfekt!

Så skönt att få röra på sig. Det hela resulterade dessutom i att jag ringde min mamma och frågade om hon ville promenera med mig och vovvarna i morgon kväll i nackareservatet, vilket hon ville. Nu har jag nämligen utforskat den högra delen av naturreservatet, den delen närmast kärrtorp. Nu är det bara resten kvar!

(Bilderna har inte så mycket med texten att göra, förutom att det är bilder på mina två vovvar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0