Tillbaka i vardagen

Läkarbesök står på schemat.. Blev nervös bara jag gjorde mig i ordning och insåg att jag var på väg. Kommer vara ännu mer nervös när jag väl sitter i väntrummet...

I helgen har jag inte haft så mycket tankar på att jag ska på läkarbesök. Jag och sambon har nämligen fått en avkopplande helg i present av min faster och farbror. Vi har bott ensamma i ett stort hus på en gård mitt ute på landet och blivit omhändertagna på spa, med massage, fotbad och bubbelpool. Jätteskönt har det varit och otroligt avkopplande.

Nu är det dock tillbaka till vardagen igen.

Håll tummarna för att tumören har krympt!

(Bild på middagen i fredags. Bordet uppdukat, bara för oss!)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fingers crossed :)

2012-10-22 @ 19:20:57
URL: http://stillness.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0