Dundertabbe!

I morse gjorde jag en dundertabbe, så jäkla korkat av mig. Jag lyckades ta fel medicin. Jag tog kvällsmedicinen fast på morgonen. Och kvällsmedicinen gör att jag blir trött och hänging.. Så typiskt! Jag som både måndag och tisdag har känt mig väldigt pigg, nästan oförskämt pigg. Så lyckas jag tabba till det såhär. Så jag fick ringa jobbet och erkänna mitt lilla misstag och säga att jag kommer spendera dagen i soffan...
 
Och det var i stort sett vad jag gjorde. Jag somnade ganska så omgående när jag hade pratat med mamma, Alvaro och jobbet. Sjukhuset ringde efter en stund (eftersom att jag hade ringt och bett att de skulle ringa upp) och konstaterade mest att det inte va någon fara. Jag hade ju inte tagit en större dos, bara fel tid på dygnet. Sen växlade jag mellan att sova och vara vaken fram till 15 ungefär. Sen dess har jag varit vaken. Hoppas att jag kan lyckas somna ikväll. Men med tanke på min trötthet så tror jag inte att det är några problem.
 
Men jag känner mig annars väldigt glad över att jag i två dagar varit pigg. Jag har inte varit trött på jobbet och jag har inte heller varit trött när jag kommit hem. Och så pigg har jag inte varit på väldigt länge. Jag försöker fundera på om jag gjort någon större förändrig i mitt liv som kan göra att jag blivit piggare, men jag kan inte komma på vad det skulle kunna vara.
 
Det skulle kunna vara något tillfälligt som gjort att jag känner mig piggare. Vi får helt enkelt låta det gå lite tid och se hur det fortsätter. Men det glädjer mig att jag känner mig piggare. Det får mig att hoppas att det finns en framtid med jobb även för mig. Jag har varit hemma tillräckligt i mitt liv för att jag ska ha tröttnat på det. Och idag har jag bara varit hemma en dag, men jag är redan trött på det! Jag vill ut och jobba!!!
 
I morgon är det i alla fall dags för jobb!

Kommentarer
Postat av: Mahlin berglund

Hejsan!
Jag opererade min hunds klor mycket när han levde för han hade en klosjukdom. Jag lät såret vara helt avtäckt och det läkte bäst och snabbast så. Om du har möjighet så ta av bandaget på nätterna, tratt på hunden och såret får luft och syre. Jag spolade av min hunds tass efter varje promenad och på bara ngn dag hade såret torkat. Sen får man bara hålla koll på såret. Lycka till
Med vänlig hälsning, mahlin

2012-09-12 @ 21:33:10
URL: http://www.mahlinsotto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0