Dagen-efter-tankar.

Det känns fortfarande inte något speciellt efter beskedet igår. Mest känner jag att jag bara vill börja, inte hålla på och vänta. Ju fortare desto bättre.

Jag längtar inte direkt efter att ligga på sjukan. Det är ganska psykiskt påfrestande, framförallt att känna sig instängd. Jag blir nästan mer sjuk på sjukhus än hemma. Men jag måste göra det bästa av situationen och det gäller att sysselsätta sig. Så om ni har bra tips på träning jag kan göra på sjukan (fastkopplad till en droppställning), bra tv-serier eller böcker så tar jag gärna emot sånt!

Jag uppskattar att ni läser min blogg. Det känns skönt att känna ert stöd även om ni inte är med mig rent fysiskt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Tänker på dig och håller min tummar för dig! Tycker att du är en riktig fighter!

Kram /Lisa

2013-04-24 @ 19:34:24
Postat av: Pernillanilla

Styrka och kramar till dig! ❤

2013-04-24 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0