Dåligt uppdaterad blogg

Oj vad dålig jag är på att blogga. Även när jag har semester. Här i Montevideo är det varmt idag. Riktigt varmt. Och alla väntar på att det ska börja regna. Regnet hotar nämligen Karnevalen ikväll, så om det regnar för mycket så flyttas karnevalståget till i morgon.

Jag och Alvaro fortsätter vår resa idag. Fast inte så långt. Vi ska bo på ett vandrarhem nere i gamla stan i några dagar, innan vi hyr bil och åker 16 km till badorten punta del este. Där ska vi bo några dagar för att sen fortsätta resa upp längs kusten mot Brasilien. Sen får vi se vart vi tar vägen.



Vi får också se vart jag kan blogga här näst. Den som väntar på något gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0