Gott nytt år!

Jag försökte blogga redan igår, men inlägget försvann innan jag kunde publicera.

Ledigheten har varit god. Först var vi i Småland hos Alvaros släkt, som jag redan bloggat om, sen var vi på landet. Det har varit väldigt skönt och kul att få vara med familjen. God mat, mycket skratt och värme. Det har varit behövligt för mig.

Idag var det åter dags för jobb. Jag blev snabbt trött men annars fungerade det bra. Tur att veckan är kort, så man hinner anpassa sig till vardagen igen.

På fredag är det bara två veckor innan vi åker på vår resa till Sydamerika. Så skönt!

Kommentarer
Postat av: Annika Ahlberg

Åh, vad du är modig!
Har inte vågat kolla på din blogg..
Vill ha "min Edit" som vanligt,gör ont att du är i den situationen du är..men.. du är en kämpe!
1000 kramar, hörs efter er resa,njut, hälsa Alvaros

2013-01-04 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0