Information

Ja, jag skulle ju ha fått information om huruvida kirurgerna bedömde att mina tumörer var lättopererade eller inte. Jag trodde att jag skulle fått besked förra veckan men eftersom att jag inte hört något, ringde jag sjukhuset på onsdagen. Min kontaktssk visste inget om någon operation och lovade att kolla upp det. Efter en stund ringde hon mig igen och berättade att man missat att ta upp mig på sarkomkonferensen.. Och att det inte skulle ske för än nästa måndag.

Och nästa måndag var idag. Och jag har fortfarande inte hört något. Förhoppningsvis får jag besked i morgon.

Lite irriterande att man glöms bort igen och får upplevelsen av att man måste jaga för att få sin sjukdom behandlad. Men man får vara glad så länge dom vill behandla mig. Vi får se i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0