Ingen sjuka

Jag var så inställd på att jag skulle läggas in idag, så jag blev lite besviken när det inte blev av. Tydligen hade kommunikationen mellan min läkare och sjuksköterskorna inte riktigt fungerat, så när dom skulle boka in mig för behandling fanns det ingen plats, för än på torsdag. Min läkare skulle försöka få till det tidigare, men det är inte säkert att det går.

Jaja, det är bara att acceptera. Så jag fick ändra min planering lite och åka hem och umgås med min fina sambo istället. Han blev lite chockad när han vaknade efter att ha jobbat natt och insåg att han inte var ensam hemma.

Jag fick i alla fall veta av min läkare att det är 2 behandlingar till med den här medicinen innan vi gör röntgen och utvärderar hur den har tagit på cancern. Sen finns det nya mediciner som kan vara aktuella.

Tid. Det är bara att vänta och vänta. Men det är jag ju bra på vid det här laget.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0