Och där rök det!

Fick hämta hårtrimmern hos mamma och pappa. Sen fick Alvaro raka av håret på mig. Nu har jag kortare hår än vad han har.

Idag är jag sjukligt trött. Jag har haft ont i ryggen några dagar nu (varför vet jag inte) och haft svårt att sova. Så i natt tog jag en morfintablett för att slippa smärtan. Och smärtan försvann, men ändå vaknade jag kl 04 och hade sen svårt att somna om helt.

Men på något konstigt sätt längtar jag till på måndag. Det ska bli skönt att ge cancern lite stryk. Och jag har köpt 3 säsonger av hipp hipp och fem säsonger av the big bang theory. Så jag kommer nog inte ha tråkigt, får vi hoppas.

Så småningom kommer bilder på min rakade skalle, men just nu får ni hålla till godo med det som rakades av.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å Edit, jag håller alla tummar!!!!! För dig. Puss och kram!!!!

2013-05-24 @ 20:03:41
Postat av: Helena

Hej Edit! Hejar på dig, jobbigt att gå igeom allt en gång till. Håller allt tummar o tår att cancern blir tagen av alla mediciner. Kram

2013-05-24 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0