Oj, redan söndag!

Jag tänkte i början av veckan att det var långt kvar till måndag. Och nu är det redan söndag kväll. Inte för att det var något speciellt jag skulle göra, men man vill ändå förbereda sig mentalt för att sova på sjukhus.

Egentligen är det inte ens sov-biten som är jobbig. Det är den vakna tiden. Då man ska fördriva oändligt med med tid. Jag har med mig filmer, dator och tänkte nog köpa tv (dom har tv i taket precis vid fotändan, praktiskt och rätt billigt). Det får nog hänga med någon bok också.

Det som är jobbigast är att inte få vara hemma. Hundarna är på landet med min pappa och älsklingen jobbar varje dag men kommer och hälsar på mig så mycket han bara kan. Så hoppas jag att det går fort till torsdag.

Ni får förvänta er en del blogginlägg också. Jag kommer ha tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0