Tack!

Har fått många fina kommentarer på Facebook angående att jag rakat av mitt hår. Det värmer verkligen! Just nu känns det helt okej med håret ändå. Alvaro tyckte att jag (på något konstigt sätt) ändå passade utan hår. Och det är ju tur att han inte tyckte det var fult!

Men man drar ju blickar till sig ändå. Det är lite roligt att man fortfarande, 2013, skapar uppmärksamhet som tjej bara för att man inte har något hår.

I torsdags orkade jag och Alvaro ta oss ut på stan och äta middag och gå på bio. Det var riktigt härligt att komma ut och filmen var jättebra, om än läskig. Vi såg den danska filmen Jakten. Helt klart sevärd.

Jag längtar lite till måndag när jag ligger på sjukan igen. Inte bara för dvd-boxarna jag köpt men också för att få ge cancern en ny omgång. Även om det har varit tuffa veckor hemma, så känns det ändå bra nu.
Men först blir det en helg på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0