Bilder på min cancer...

Mitt ben, augusti 2010 Bilden är tagen i augusti 2010. Tumören mitt vänstra ben, ovanför knät.


Min benprotes från höften och ner till knät. Bilden är tagen dagen efter operationen. Därför syns agraffer och dräneringsslang på bilden. Bilden föreställer min protes, från höften (instucken) till knät.

Mitt knä är även det protes.  Mitt knä, är numer protes. Bilden är tagen dagen efter operationen. Så agraffer (56 stycken) syns och även dräneringsslang.

Mitt ben efter operationen. (Anledningen till bandaget är att jag inte ska bli svullen i benet. Ärret är från låret ner till strax under knät.  Mitt ben dagen efter operationen. Jag höll på att svimma när jag såg hur litet det var. Jättetunt. Sen kom jag på att jag jämförde med hur det såg ut på morgonen, med en 10*10 stor tumör jag hade i benet. Det här var en ganska normal storlek..

Mitt ärr efter operationen. Mitt ärr. Den här bilden är tagen ca 4 veckor efter operationen.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hoppas du mår bra! Gillar dina inlägg om allt från vardagslivet till dina känslor inför kommande Provtagningar etc. Jag fick diagnosen Ewings sarkom 2003 och fick en liknande protes som du har i vänster knäled.
Styrkekramar från en tjej som kan relatera till det du skriver.

2013-04-19 @ 22:37:06
URL: http://beealampela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0