Honey, Im home!

Inte för att min älskling var hemma så jag kunde ropa så. Men jag har i alla fall kommit hem till stan. Må man säga vad man vill om landet, det är otroligt mysigt att vara där, men det är skönt att få komma hem också. Så nu har jag duschat (jag duschade där ute också, men vattnet där ute är lite konstigt och håret blir.. ja.. konstigt..), och nu sitter jag i soffan och njuter.

Jag kunde gå upp för trappan här hemma alldeles utan besvär. Det kändes så skönt. Jag kan ta mig upp för trappan genom att gå, behöver inte hoppa tre trappor. Och det känns så skönt! Jag känner mig fri och stabil på fötterna. Det är helt underbart!

Så i morgon har jag och pojkvännen bestämt att vi ska gå på bio. Det ska bli så härligt att få komma ut och göra vanliga saker. Jag och Alvaro brukar gå mycket på bio och jag är så glad att jag kan få komma ut och titta på bio i morgon.

Bara att få göra vanliga saker. Typ som att gå och handla har jag inte gjort på länge. Det är en befrielse att kunna ta sig runt själv. Jag är så glad, så glad, så glad!

Var en sväng hos min sjukgymnast idag. Fick lite nya övningar att göra till den 10 när jag ska ta av gipset. Och så ska jag tillbaka till henne den 11 januari, utan gips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0