Ledig!

Jag var ledig i helgen. Från allt. Till och med bloggen. Där av min tystnad.

I fredags var jag på julfest på stället där jag arbetstränar. Det var väldigt roligt att vara där på lite festligheter. Alla var väldigt glada och sjön snappsvisor och skojjade. Inte för att jag kan fler snappsvisor än "hej tomtar" men ändå.

Sen kom pojkvännen och hämtade mig och vi åkte till landet. Det enda som saknades var snön! Det är så otroligt härligt att åka ut till landet när grenarna på granarna längs vägen är snötäckta och nästan hänger ner över vägen.. Men det var alldeles mörkt och regnigt och det gick bra ändå. Ute på landet har vi varit hela helgen. Gjort pepparkakshus, spelat wii och sällskapsspel, men mest bara njutit av livet.

Det var faktiskt liite läskigt att komma tillbaka till landet. Det var ju trots allt där jag ramlade och bröt foten. Och jag var väldigt försiktig när jag hoppade över stenplattorna som jag halkade på.. Men det gick bra. Jag ramlade inte och minnena kom tillbaka för en liten stund precis när jag kom dit. Men sen kändes det som vanligt.

Nu är jag hemma igen och åker inte ut till landet för än i mitten av veckan. Ska inte göra något speciellt här hemma egentligen, mer än att umgås med pojkvännen. Jag hoppas också kunna träffa vännerna en stund på onsdag, när några ska åka med sina barn till lekland med sina barn. Jag får följa med, trots att jag inte har några barn. Sen blir det nog jul för hela slanten ute på landet!

Kommentarer
Postat av: Rob

Tack för bilden =)



Kasta ut en dagens outfit bild med

gips då!



/Rob

2011-12-19 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0