Söndag

Som vanligt går dagarna åt till att inte göra så mycket vettigt. Liksom idag. Det är sjukt vad fort man lyckas bli förslappad, när man inte orkar mycket mer än att ligga i soffan och glo på tv hela dagarna. Måste bli ändring på det där. Även om jag inte kan vara fysiskt aktiv, i alla fall inte så mycket som jag önskar, så kan man vara psykiskt och intellektuellt aktiv.

I morgon bär det av till sjukhuset igen för att gipsa om foten och träffa läkaren. Jag ska också röntga foten och hoppas få besked att jag får belasta foten mera. Det hade underlättat min vardag en aning.

Och så hade det varit skönt att sluta ta alla dessa piller.. Har dragit ner på smärtstillande ytterligare och tänkte bara använda Alvedon framöver som smärtlindring och ta starkare vid behov. Jag har inte speciellt ont, men det sprakar lite i benet.. Dvs är oroligt, svårt att förklara för er som inte upplevt känslan själva. Och så hoppas jag att läkaren i morgon säger att jag inte behöver äta mer antibiotika och att jag slipper blodproppssprutorna.

Sov gott så länge kära bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0