Två veckor

Nu är det ganska exakt två veckor sen jag hamnade på akuten på Norrtälje sjukhus. Veckorna rinner bara på.. Omgipsning på måndag, annars inget planerat i veckan som kommer. Jag hoppas att jag får börja stödja lite mer på foten, så att jag kan träna mera.

Var hos min sjukgymnast på gymmet igår. Fick lite fler övningar att jobba med så jag kan stärka låret. Det är ju det värsta, att lårmuskeln som jag tränat upp så perfekt, kommer förtvina. Jag får som sagt träna allt jag kan för att den inte ska försvinna helt, men jag kommer få jobba stenhårt när gipset åker av..

Har fått småfobi för is och snö. Jag har alltid älskat vintern, men nu bävar jag för alla vintrar jag har framför mig.. Jag vill inte halka och förstöra något, varken skelett eller protes.. Men det gäller att vara så försiktig som möjligt. Och skaffa broddar till skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0