Borta bäst...?

Nu har jag kommit hem igen från min minisemester med pojkvännen. Väldigt trevlig har vi haft och träffat släkt på bådas sida. Vi har upplevt djur och natur i Skåne och Småland (framförallt). Så underbart mysigt har det varit, att jag glömt bort att blogga. Men så kan det gå!

I morgon är det vardag igen. Jag ska till sjukhuset i morgon och träffa ortopeden. Dock inte han som opererade mig, Otte Brosjö, utan en annan ortoped, Henrik Bauer. Men det blir nog lika bra. Jag har dock aldrig träffat honom, men jag tror att han och Otte är kollegor när det gäller oss sarkompatienter.

Det ska i alla fall bli väldigt intressant att se vad han säger. Om han är nöjd eller om han tycker att jag borde vara starkare i benet än vad jag är.. Mamma och pappa ska följa med, som tur är. Det är alltid skönt att ha familjen med på läkarbesök!

Veckan blir ju annars ganska kort, eftersom att det är midsommar på fredag. Veckan är redan fullbokad i kalendern.

Jag mår riktigt bra nu för tiden. Nästan oförskämt bra. Det känns så härligt, med tanke på hur förra sommaren blev.. Just nu njuter jag av livet, så mycket som det bara går! Det tycker jag att jag har förtjänat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0