Från sjukhuset

Här ligger jag kvar. Fick en ny rumskamrat igår kväll. En ung tjej, typ min ålder. Vi har inte pratat så mycket, hon har väldigt ont.

Jag vill åka hem idag. Men det verkar inte som om att jag får det. Vilket suger. Men vad ska man göra. Jag får helt enkelt roa mig på sjukhus ännu en dag då. Jag förstår inte riktigt vad jag ska göra här. Röntgen verkade ha gett ett bra resultat och jag har inga starka smärtstillande tabletter mer än alvedon och voltaren. Men ändå ska jag hänga här. Aja, vi får väl se. Tror dom går rond snart, då får jag väl veta mera!

Snart kommer jag börja oroa mig för reslutatet av operationen. Inte själva såren, utan för vad biopsin kommer säga. Än har jag inte funderat så mycket på det. Men om någon vecka kommer jag ju få resultatet.. Åh vad nervös jag kommer vara. Dumt att börja härja om det nu, vi tar det senare, om två veckor typ!

Nä, nu ska jag uggla lite mer här på sjukhuset!

Tjingeling så länge Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0