Gott folk!

Jag är hemma! Ledsen att jag inte bloggade igår om att jag kommit hem, ni som har mig på Facebook vet ju. Men jag var ganska slö och trött igår och försökte göra så mycket "normala" saker som möjligt. Att blogga är inte något "normalt" för mig, än. Men det kanske kan bli!

Jag fick i alla fall komma hem igår! Som jag skrev på facebook, det är inte personalen på sjukhuset jag vill undvika, men det är alltid härligast att vara hemma av någon konstig anledning. Men nu är jag här, och hemma ska jag stanna ett tag. Eller ja, det var kanske en överdrift eftersom att vi ska åka till landet i helgen, men landet får iaf räknas som hemma.

Min morfar fyller nämligen 85 år idag! GRATTIS MORFAR! Har även en kusin som fyller 35 idag. Så grattis till dig också kära kusin Victor! Så vi ska äta god mat i Norrtälje i morgon och spendera helgen ute på landstället som ligger norr om Hallstavik. Jag har inte varit där på några veckor nu, så det ska bli skönt att komma ut dit. Hoppas det är fint väder också. Så man kan njuta. Fast mamma och pappa (som är där jämt) säger att det fortfarande är mycket snö där ute. Men så länge det är sol är jag glad. Min moster och hennes man kommer upp också. Dom har jag inte träffat sen begravningen förra året när min yngsta kusin dog i en olycka. Ska bli skönt att få träffa dom och prata med dom. Vi har hållt sporadisk kontakt under året som gått men har inte träffats. Så det ser jag fram emot jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0