Inlagd på sjukhus

Nu är jag här, jag har fått fint armband och allt. :) Så nu tillhör jag sjukhuset tills att jag väljer att lämna.. på ett eller annat sätt..

Jag hade saknat att ligga på sjukhus.. Jag trodde iaf att jag saknade det. Fast det är lite skillnad att vara inlagd på sjukhus för att få cellgifter och för att opereras. Jag mådde ju inte dåligt alls när jag låg på sjukhus och fick cellgifter. Det var nästan bara mysigt. Men att ligga på sjukhus för att man ska opereras är inte alls lika roligt. MEN det gäller att bara hålla modet uppe och köra på! Ska försöka se Big Brother ikväll och liva upp stämningen inombords lite.

Jag ligger iaf på tvåsal. Tillsammans med en äldre dam. Hon är säkert trevlig, vi har knappt pratat.

Så om ni har tråkigt någon av de närmsta dagarna, titta förbi vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0