Operation planerad..

Så mycket för att känna sig frisk. Nu känner jag mig sjuk igen.

Jag fick ett brev från Karolinska. Jag ska tydligen göra den där lungoperationen/biopsin för att få reda på om tumörerna har levande cancerceller eller inte. Det känns skönt att kunna få ett svar på om de är döda eller levande. Men jag oroar mig för själva operationen. Om det blir ett större ingrepp eller om det bara är en titthålsoperation. Jag ska till sjukhuset på fredag för inskrivning, röntgen osv.. och sen ska jag opereras på måndagen den 13. På fredag ska jag även träffa kirurg och narkosläkare. Så då får jag väl svaret på hur operationen går till!

Såna här saker gör att man känner sig sjuk igen. Och jag vill inte vara sjuk. Jag vill vara frisk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer gå bra ska du se

2011-03-06 @ 19:58:16
Postat av: Karin Asplund

Jag håller tummarna för dig! Du vet hur man säger att "man är inte äldre än vad man känner sig" ? Det appliceras på sjukdom också.



Kram (hoppas bullarna blev bra på bull-baket =) )

2011-03-06 @ 20:25:51
Postat av: Ulla Benerbäck

Lycka till Edit , håller alla tummar och tår för dig.

Ulla

2011-03-06 @ 21:02:55
Postat av: Cecilia

Massa styrke kramar... Du kommer klara detta galant. Sen firar vi med en lååååång fika massa kram

2011-03-06 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0