Provtagning med narkos..

Så heter det jag ska göra. Så jag slipper någon större operation, vilket känns jättebra! Fick tag på den sjuksköterska som skickade information om operationen till mig. Hon förklarade att dom ska ta prover på "lungförändringarna" som dom kallar dom. Det görs genom titthål, vilket är väldigt smidigt. Och jag skulle i stort sett inte känna av något. Så det känns väldigt lugnande till skillnad från informationen jag fick i brevet jag läste i söndags kväll.

Känns lite sjukt. Kvinnan jag pratade om pratade om "lungförändringar" för att man inte kan vara säker på att det är tumörer jag har i lungorna. Min onkolog har berättat att man inte vet exakt vad det är, det kan vara något annat än tumörer också, men att det med största sannolikhet är tumörer. Men när den här kvinnan berättade att dom inte vet alls, kändes det sjukt hoppfullt. Tänk om jag inte har några tumörer i lungorna, tänk om det är något annat? Som inte är farligt? och så har jag gått och oroat mig pisslänge för att jag har tumörer där.. Mycket tankar.. Det kanske är bäst att inte tänka så mycket på det utan bara se vad som händer på måndag när dom gjort operationen och analyserat svaret. Då vet vi ju vad det är!

Känns bra nu!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Åsa Hagelstedt

Jag håller tummarna!

2011-03-08 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0