Uppdatering

Det har egentligen inte hänt så mycket på cancer-fronten på senaste. Jag har fått ny tid i augusti till onkologerna. Men inte hört något kring återbesök hos ortopeden, än. Men det kommer nog.

Var hos sjukgymnasten och tränade idag. Träffade henne också en snabbis för att sträcka ut rumpa och baksida lår. Idag koncentrerade vi oss på min strama baksida. Den har bråkat lite med mig den senaste veckan, baksida lår på det opererade benet. Knäsenan är stram och hela baksidan är stel. Jag har gått lite haltande senaste veckan och det har gjort lite ont. Hon kunde lätt konstatera att jag var stel. Vi kom fram till att vi skulle testa massage på låret och se om det blir bättre. Så i sommar har jag massage en gång i veckan i fyra veckor inplanerad hos min sjukgymnast, så ska vi se vad som händer. Kanske händer ingenting, kanske händer massor.. Vi får helt enkelt se.


Kommentarer
Postat av: Björn

Hej Edit,



Du är helt fantastiskt stark och med din positiva inställning finns det inga hinder för dej!



Min dotter har också osteosarkom sedan oktober 2006. Här är hennes blogg: http://pernillo.blogg.se



Vi har det lite jobbigt just nu, är på Thorax, men kämpar vidare.

2011-06-06 @ 12:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0