Försäkringskassan

Jag har iof haft en väldigt bra handläggare på fk.. Och det har fungerat väldigt bra med vår kommunikation. Men nu verkar det som om hon vaknat till.

Tidigare har all vår kommunikation bestått i brev, inskickade ansökningar och telefonsamtal. Det har fungerat bra. Efter sommaren fick jag ett brev av henne där hon bad mig ringa henne. Jag kan berätta att det är inte alltid det lättaste att få tag på sin fk-handläggare. Vid flera tillfällen har jag pratat in meddelanden på hennes telefonsvarare utan att hon ringt upp.

I alla fall. Den gången ringde jag henne.. Men så i torsdags fick jag ett till brev där hon skriver att hon vill boka in ett möte med mig.. Helt okej för mig, det är väl alltid bra att man träffar sin handläggare. Men sen står där "du kan ringa mig så bokar vi in en tid när vi kan ses"...

Är det MITT ansvar att ringa HENNE när det är HON som vill ha tillstånd ett möte? Det kan omöjligt vara att hon inte har mitt nummer, för det har jag lämnat på alla mina ansökningar.. Det irriterar mig att hon inte ens försökt ringa mig, ens en gång.. Utan att det hänger på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0