Mina föräldrar <3

Har jag sagt att jag har världens bästa föräldrar? Jag är dom evigt tacksam för allt. För det första för min härliga och roliga uppväxt, men också för all hjälp jag fått som vuxen. Då menar jag framförallt när jag var sjuk och dom anpassade sina jobb för att ta ut mina hundar. Dom hjälpte mig med allt, hämtade saker, köpte mat och andra saker till mig som jag kunde tänkas behöva. Dom hälsade på mig på sjukhuset. Mamma ställde sig och lagade mina favoriträtter till mat bara för att jag skulle få i mig mat i magen när det var som svårast.

Nu ställer dom upp igen. Mamma åker tidigt till jobbet för att ta ut hundarna på eftermiddagen. Pappa åker senare till jobbet för att kunna ta ut hundarna på morgonen. Dom pusslar och passar för att jag tabbade mig och ramlade.

Jag är verkligen evigt tacksam att dom ställer upp och hjälper mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0