Sjukhusdagar

Det enda man kan säga som är negativt med att ligga på sjukhus är att man ofta har smärta och mår dåligt när man väl är här. Jag mår iof ganska bra. Har hanterbar smärta i foten. Så jag måste säga att jag har det ganska bra.

Dom som jobbar här är väldigt snälla och sköterskan jag har idag är väldigt skämtsam. Dessutom har jag en glad och trevlig rumskompis. Så livet känns rätt bra.

Dagarna går mest ut på att göra ingenting. Idag tänkte jag be om att få tv, så jag kan underhålla mig med vinterstudion ett tag.. Annars får jag besök av pojkvän, mor och far, och även mormor och morfar. Alla utom pojkvännen var här igår också, men pojkvännen blev tvungen att jobba i helgen.

Igår var jag iof inget roligt sällskap. Jag sov mest och orkade endast vara vaken korta perioder, typ 20 minuter här, och 10 min där.. Ibland sluddrade jag också när jag höll på att somna men försökte prata ändå. Då fick mina gäster sig ett litet skratt. Tur att man kan underhålla från sjukhussängen också.

Jag hoppas att jag är roligare sällskap idag :-)
Bilden är från sjukhussängen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0