T.R.Ö.T.T.

Nu är jag verkligen trött efter en riktig heldag.

Idag begravdes min farmor. Det var inte speciellt sorgligt, framförallt för att farmor inte ville att hennes begravning skulle vara sorglig. Men det var riktigt ledsamt att se farmors vänner, två damer, som hon varit vän med i 64 år. Dom har stöttat varandra genom livet, när makarna deras dött, när barn och barnbarn fötts. För dom var nog begravningen jobbigast.

Men minnesstunden efteråt var riktigt fin. Farmor har gett oss alla härliga minnen för livet och alla delade med sig av sina minnen. Det var riktigt roligt (min farmor var en ganska kul prick) och väldigt värdigt.

Efter minnesstunden samlades alla nära släktingar på min pappas sida, hemma hos oss på lite mat. Också väldigt härligt och väldigt roligt.

Men nu är jag trött. I både kropp och själ efter att ha hoppat på kryckor och träffat alla släkt och vänner.. Det har gått bra med benet. Inte speciellt smärtsamt och jag har kunnat sitta bra hela dagen. Resten av kvällen ska spenderas genom att slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0