Vinterunderhållning

Det är stor skillnad på hur handikappad jag var vid den här tiden förra året och hur handikappad jag är i år.. Förra året var jag inte alls lika pigg i kropp och knopp som jag är det här året.. Förra året krävdes inte så mycket underhållning för att jag skulle vara nöjd, jag sov rätt mycket och kunde underhålla mig med rätt dålig tv..

I år däremot måste det vara bra underhållning. Vm i handboll börjar om en vecka, det gillas ju alltid. Jag utövade ju sporten för många år sen och det är alltid härligt att se handboll. Man påminns om så många roliga minnen! Sen är det ju klart vinterstudion på helgerna. Det är ju alltid glädjande. Och om några veckor är min favoritunderhållning alla kategorier. Musikhjälpen i P3.

Sen är det ju jul.. Och längre än så orkar jag just nu inte tänka på att gipset ska sitta.. Så vi tar det efter jul..


Kommentarer
Postat av: O

Hej där,



Bra blogg. Har du MSN eller? =)

2011-11-27 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0