Full rulle

Det är på något konstigt sätt roligare att ha bloggen i mobilen. Jag sitter sällan vid en dator nu för tiden..

Idag har det varit full rulle. Farmors lägenhet ska rensas. Så faster, farbror, pappa, mamma, brorsan och jag har gått igenom mängder av gamla tidningsurklipp, porslinssaker och glasskålar. Vissa saker har ett ekonomiskt värde, andra känslomässigt. Farmor har mycket saker som hon i sin tur har ärvt av sina släktingar. Det är väldigt spännande!

Min trötthet gör sig påmind varje dag. Idag höll jag på att somna sittandes i en fåtölj när vi höll på att röja som bäst. Det är jobbigt att jag blir så trött, men det känns också som en sak jag måste lära mig att handskas med.

Igår fick jag mina böcker jag beställde förra veckan, bland annat en språkkurs i spanska. Jag hoppas att jag kan fräscha upp min spanska så pass att jag snart kan börja prata med Alvaro på spanska.

Dags att sova. Nya röjartag i morgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0