Ny energi!

Jag har fått massvis med energi. Jag vet inte vart den kommit ifrån, men jag tackar och tar emot!

Jag vet inte riktigt vad det beror på, men jag tror att mina hundar börjar märka att jag mår bra igen. Dom kräver mer uppmärksamhet av mig nu för tiden och dom kräver definitivt mer motion. För ett år sen, när jag kommit hem från sjukhuset efter min operation, så såg jag knappt hundarna. Min största hund, Bim-Bim kunde ligga vid mina fötter och vara i närheten av mig under dagen. Men den lilla, Tea, henne såg jag knappt. Vissa dagar var hon inte ens i närheten av mig. Eftersom att det inte var jag som tog ut hundarna, så verkade det som om Tea (framförallt) inte brydde sig om mig. Men nu, ligger hon alltid där jag är och följer med mig vart jag än går.

 
Tea

Bim-Bim

Den här veckan blir lite speciell. Jag ska inte arbetsträna de vanliga dagarna, utan ska vara där antingen en hel dag eller två halvdagar tis och tors. Allt beror lite på om jag får hänga med in på socionomdagarna på älvsjömässan. Det hade varit väldigt roligt om jag kunde det. Vi får se på tisdag helt enkelt.

Sen på lördag så åker jag och pojkvännen till Skåne. Det ska bli kul att få träffa alla vännerna igen. Jag hoppas att jag hinner träffa alla som jag vill träffa innan jag måste åka hem igen. Men jag hoppas att jag kan besöka skåne liiiite oftare än varje 1,5 år...

Men träning blir det som vanligt i veckan. Har fått in en bra rutin med att träna tre gånger/vecka. Det fungerar jättebra och jag blir så trött. Men det är skönt och jag känner verkligen att min kropp behöver det! Förhoppningsvis kommer väl min kropp hitta en balans i det här också så småningom, så jag kan bli en normal människa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta dom är när dom badar

2011-10-09 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0