Tystnad

Återigen har jag varit väldigt tyst på bloggen. Men det finns en anledning...

Min farmor drabbades av en stor hjärnblödning natten till lördag och gick bort inom ett dygn efter att hon kommit in till sjukhuset. Även om hon var nästan 90 år gammal och var ganska dement så var det jobbigt och ledsamt, och är fortfarande. Jag funderade länge på om jag skulle skriva om det här på bloggen. Men jag vill ändå göra det.

Så i helgen gick tiden åt till att säga hejdå till henne, och vara med familjen. Därför har jag inte bloggat..

Jag har också haft en jäkla långdragen förkylning hängades över mig. Jag hoppas att den är påväg bortåt nu..

Jag blir nog aktiv här på bloggen inom några dagar..

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag beklagar... kram

2011-10-25 @ 12:38:39
URL: http://stillness.papper.fi/
Postat av: Åsa Hagelstedt

Minns jag fel eller visst är det Inga som var din farmor? Visserligen länge sedan jag träffade henne men jag har svårt att fatta om hon blivit så gammal. Eller är det din mormor? Oavsett så beklagar jag förstås förlusten för dej och din familj!

2011-10-28 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0