Mår bra!

Men hallå! Jag har som vanligt gjort massor av annat och inte fått till ett enda blogginlägg. Dåligt av mig. Igår började jag strålas. Hittills känns det inte så mycket. Jag känner dock lite annorlunda smärta i ryggen. Jag vet inte om det har med strålningen att göra.. Jag får se om det blir värre. Då får jag väl ta någon typ av smärtlindring. Annars jobbar jag på. Det är väldigt skönt att ha jobbet. Det får mig att känna mig normal, det får mig att känna mig mindre sjuk. Kollegorna är underbara också, vilket gör jobbet ännu bättre. Dock tycker jag att tröttheten tilltagit ganska rejält. Det skulle kunna vara mina nya mediciner som spökar. Igår hade jag svårt att fokusera i samtal med pojkvännen och pojkvännens bror. Annars blir jag mest trött när jag sätter mig ner, vilket jag inte känt tidigare. Får se hur det hela utvecklar sig. Tydligen kan man bli trött av strålningen också. Men det kände jag inte förra gången, så jag hoppas att jag slipper det. Annars mår jag bra. Jag och pojkvännen tänkte ha lite semester från och med måndag. Vi får se om vi kommer iväg någonstans, jag ska ju strålas fram till och med den 16 augusti. Så fram till dess måste vi vara hemma på vardagarna. Men vi får se. Spontansemester är ju också trevligt! (bild på pojkvännen och min lilla Tea).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0