Bloggläsare!

Hej du, kära bloggläsare!

Man får ju någon typ av statisk över hur många som läser bloggen varje dag. I mitt fall är ni någonstans runt 10-15 personer som är inne på min blogg varje dag. Jag kan dock inte se om det är SAMMA 10-15 personer varje dag. Men jag har i alla fall så många besök per dag. Även på nyårsafton (det var lite färre över jul. Men det tog fart igen sen..). Det är roligt att ni tittar in. Tack för det!

Nu är det nytt år och allt. Det känns väl inget speciellt än, det är ungefär som när man fyller år. Det känns inte...

Jag har några få nyårslöften till mig själv. Det handlar mest om att bli/vara en bättre medmänniska. Så jag kanske inte ska kalla det nyårslöften. Det är bara saker jag ska jobba på, att bli bättre på, så människor i min omgivning trivs runt mig.

Som jag skrev i tidigare inlägg, det gäller att göra 2012 till ett bra år! Vi skapar det själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0