On my way...

Jag har gått ganska mycket i helgen, vilket har resulterat i att foten har blivit mindre stel. Det gör lite ont att gå, men det känns väldigt mycket bättre efteråt. Idag var till och med jag och pojkvännen ute på en kort liten promenad. Det kändes väldigt skönt att komma ut. Jag har knappt vågat vara ute och gå nu när det har varit så isigt ute. Jag fick broddar av mamma för hälen, men igår köpte jag broddar för framdelen av foten. Så nu har jag broddar över hela skon och känner mig väldigt säker när jag går ute. Jag är fortfarande livrädd att ramla, men den där värsta panikkänslan jag hade i början har börjat försvinna. Snart kanske jag vågar gå ut helt själv också, utan att någon går bredvid mig.

Annars har helgen varit lugn. Vi var på premiären av Hamilton i fredags. Den var okej. Lite fåniga repliker ibland, men Persbrant var ändå rätt bra i rollen som Hamilton.

I morgon ska jag till sjukgymnasten. Jag hoppas på att få någon typ av godkännande från henne att jag kan börja träna igen. Det hade varit riktigt skönt att komma igång med gymträningen igen!

Sen ska jag till min arbetsträning och se om vi kan komma överens om ett sätt att få mig tillbaka i arbetsträningen igen. Det hade verkligen varit skönt!

I´m on my way back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0