Träning

Igår var jag på gymmet. Det kändes väldigt skönt att jag tog mig dit även om det inte var en vanlig gym-dag för mig. Lite utav en seger! Det jobbigaste var nog att jag valde helt fel tid att vara på gymmet. Det var nästan proppat, och många ungdomar som inte har någon större koll på hur man tränar på gym. En kille satt vid samma maskin i 10 minuter och gjorde samma övning. Utan att ta paus! Så jag bestämde mig för att försöka träna på förmiddagar/lunchtid de dagar jag ska träna.

Idag tänkte jag simma. Det har jag inte gjort på väldigt länge. Jag hoppas att det går bra med foten. Min sjukgymnast tyckte att jag kunde gå på botten också. Så om det inte går att simma med foten så får jag väl testa det.

Men först blir det en fika med vännerna Cecilia och Madeleine!

(Lägger ut en bild på en bänk mamma och pappa fick i 60-års present av några vänner).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0