Uppdatering

Jag mår bra! Foten mår okej. Den är fortfarande stel och svullen och gör ont till och från. Men jag tycker att det blir bättre. Idag var jag på gymmet och tränade, själv den här gången. Det gick bra. Kändes så skönt att köra på som vanligt. Kroppen blev trött. :-)

Jag och pojkvännen har bokat en resa. En vecka i Oman. Ett land inte helt olikt från Jordanien som jag, familjen och fasters familj var i för ett år sen. Alvaros kollega hade dessutom varit i Oman för bara någon månad, på exakt samma hotell och han gav det mycket bra betyg. Så nu gäller det bara för mig att hålla mig frisk och på benen till den 31 januari. Jag ska göra allt jag kan för att vi ska få komma iväg på resan!

Nu längtar jag till våren. Jag gör sällan det, men jag har inte samma balans som tidigare i och med foten. Så det gäller att vara försiktig med vart man sätter fötterna och att man har sina dobbar på sig eller med sig. Just därför vill jag ha vår nu. Jag vill inte fundera på isfläckar mera!

Myshelg med pojkvännen den här helgen. Lillhunden är med mig. Bim-Bim fick följa med mamma och pappa ut på landet. Jag klarar inte att gå med båda två än. Men var för sig går det ganska bra.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0