Magnetkamera

Igår ringde det som sjutton på min telefon när jag hade samtal hos kuratorn (samtalet gick bra). Eftersom att det var dolt nummer så förstod jag att det var någon på sjukhuset, men jag kunde inte svara. Jag började nästan med en gång fantisera om att dom hade hittat saker på skelettscannern jag gjorde i fredags.. När jag kom ut från kuratorn såg jag sms från mamma om att jag skulle ringa. Då tänkte jag direkt att något hade hänt. Så jag ringde, men det var inte så farligt som jag trodde. Dom ville bara boka in mig för en magnetkameraundersökning idag tisdag. Sen hade även sjuksköterskan på ortopeden ringt och när jag pratade med henne så berättade hon att det var opererande läkare Otte Brosjö som ville ha en MR inför operationen. Så idag ska jag göra MR. Jag hoppas att jag slipper åka in med huvudet först (det slapp jag nämligen när jag skulle göra MR på benet, då åkte jag in med fötterna först.) Men vi får se, annars får jag blunda. Lite surt att spendera alla dagar i veckan på KS, men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0