My bloggapp is back!

Bloggappen har ju varit lite skum ett tag. Det har inte gått att logga in via den. Så ett tag blev det mindre bloggande. Men nu är den tillbaka. Det känns skönt. Så mycket lättare att skriva blogg via telefonen än att man måste logga in på datorn.

 

Jag mår bra. Det känns nästan skumt att tänka att jag fått ett cancerbesked men att jag tar det med ro. Vem fan gör det liksom? Jo, jag... Jag känner mig knappt nervös över det faktum att jag fortfarande har cancer. Min läkare uttryckte det så bra "det är ett litet bakslag". Och eftersom att det är så pass "lätt" att åtgärda så känns livet nästan som vanligt. Jag kommer kunna fortsätta med mitt liv som jag hade tänkt och planerat. Sakerna jag vill göra och åstadkomma. Livet pausas inte bara på grund av det här. Och det känns så fantastiskt!

 

Idag ska jag, Alvaro, mormor och morfar åka ålandsbåten. Inte sån fyllerifärja från Stockholm utan fyratimmars-turen från Grisslehamn. Köpa lite godis, spela lite kort och äta smörgåsbord. Vi har det som tradition att åka varje år mormor och jag. I år fick vi med varsin gubbe också, härligt!

 

I morgon är det ortopedbesöket. Ska bli skönt att få lite mer information om operationen. Men jag är inte orolig alls. Söv mig och plocka ut skiten så är jag nöjd. Men jag är lite nyfiken på hur det går till.

 

Mer info i morgon alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0