Operationen inplanerad

Fick samtal av kontaktsjuksköterskan på ortopeden på ks här på morgonen. Operationen har planerats in på torsdag den 19/7. Provtagning och samtal med narkosläkare på onsdagen. Får bli inlagd redan från onsdagen om jag vill (det vill jag helst undvika om jag kan). Otte Brosjö ska operera, ortopeden som gjorde min benoperation.

 

Känns skönt att ha fått en dag då jag ska opereras. Bara gör det så jag blir av med skiten, fort! Jag vill tillbaka till mitt vanliga liv så fort som möjligt. Livet utan cancer.

 

Så måndag och tisdag tänkte jag arbetsträna. Sen får vi se när jag kan ta mig tillbaka till jobbet. Hoppas det går hyfsat fort.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra! Och det tror jag att det blir! :) Håller tummarna!

2012-07-11 @ 13:03:05
URL: http://stillness.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0