God morgon!

Det är en riktigt härlig morgon idag tycker jag. Jag känner mig fortfarande glad och positiv och idag fick jag även sova ut, något som jag kände att jag behövde. Väldigt skönt!
 
Idag tänkte jag faktiskt försöka ta mig till gymmet. Jag har inte alls fått till träningen på över en månad nu. Som jag har skrivit förut så orkar jag inte ta mig till gymmet efter jobbet på dagarna. En förhoppning jag har är att jag kanske ska kunna få till det när jag är ledig (fredagar) och söndagar. Men det blir ju bara av om man är hemma. Vissa helger åker vi till landstället eller åker iväg på andra saker och då blir träningen lidande. Men jag ska verkligen försöka få till träningen. Jag måste, jag måste, jag måste!
 
Jag får i allafall till promenader varje dag. Det är tur att jag har hundarna annars hade jag nog varit helt förslappad. Med hundarna så får jag till över dom där 10 000 stegen man ska ta varje dag, vilket känns skönt. 1,5 timmes promenad (dock inte sammanhängade, men ändå) varje dag är bra jobbat för mig tycker jag. Ibland tänker jag på hur mycket jag klarar med tanke på att jag har en protes i lårbenet och muskler som saknas i låret och ändå syns det knappt på mig när jag går att så är fallet. Det är lite häftigt tycker jag, man klarar mer än vad man tror.
 
I eftermiddag åker jag, sambon, bror, brors flickvän och två hundar ut till landstället. Det ska bli riktigt skönt att få komma ut på landet igen. Jag gillar att vara där. Vi får hoppas på fint väder också så kanske det kan bli riktigt trevligt.
 
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0