- För det är jag värd!

Filmen igår var riktigt bra. Kul med lite svenska skådespelare, även om varken Fares Fares eller Joel Kinnaman hade några större roller. Den är helt klart värd att gå och se på bio!

Om en vecka ska jag operera ögonen. Jag har haft linser och glasögon sen jag var 13 år gammal (ungefär) och ögonen börjar tröttna på linser nu. Och jag verkligen avskyr att ha glasögon på mig hela dagarna. Så jag bestämde mig för att göra en ögonlaseroperation. Jag tycker att jag är värd det helt enkelt. Så från och med måndag är det förbud mot att bära linser. Och förhoppningsvis slipper jag använda linser, någonsin. Så i en vecka måste jag stå ut med att ha glasögon. Känner jag mig själv kommer jag nog ta av mig glasögonen då och då bara för att slippa ha dom på hela tiden, som sagt, glasögon är inte min grej..

På tisdag är det möte med försäkringskassan och arbetsförmedlingen. Jag hoppas att något bra kommer ur det mötet. Det hade varit så skönt om jag kunde hitta en arbetsplats där jag på allvar kan börja återgå i arbete.

Helgen är utan större planer. Om det fina vädret fortsätter blir det nog långa promenader i solskenet.

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0