Blivit med soffa

Mitt liv börjar ta en ny form. Jag håller på att flytta ihop med min pojkvän och bli sambo. Det känns väldigt bra. På något sätt trodde jag inte att livet skulle komma hit. Att jag inte skulle hitta någon som orkar leva med mig. För att leva med mig innebär också att leva med min sjukdom och oron för att den ska komma tillbaka. Det är nog många som skulle dra öronen åt sig, men min kärlek står vid min sida, varje dag.

I dag har vi varit på Mio och köpt soffa och tv-bänk. Det känns väldigt speciellt att köpa möbler ihop, det känns väldigt rätt (och väldigt vuxet). Jag har en bra känsla för framtiden just nu. Jag ska kämpa för att saker ska fixa sig på det sättet jag vill att det ska fixas. Det kanske tar lite tid. Men det bara ska gå. För det har jag bestämt!

Ikväll blir det bio. Vi ska se Safe house.

(Bilden är ju självklart på min kärlek)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0