Besök på jobbet

Idag fick jag besök av mina handläggare från försäkringskassan och arbetsförmedlingen. Dom ville se min arbetsplats och prata om hur vi går vidare mot anställning, med mig och mina chefer. Det kändes bra. Dom var lite imponerade av att jag orkade gå upp så mycket i arbetstid som jag gjorde med början i förra veckan.

Vi planerade inte mer än att vi skulle ses efter jul och prata mer då kring hur fortsättningen mot anställning kan se ut. Men att det ändå är möjligt känns riktigt bra tycker jag. Det kanske blir en vettig skattebetalare av mig också, en vacker dag!

Känner inte av den ökade dosen speciellt mycket. Jag var ganska trött i morse när jag vaknade och kroppen kändes väldigt degig och seg. Utöver det och att jag blev rätt trött efter jobbet så kan jag inte säga att jag märker något. Det är väldigt diffusa symptom som man upplever första dagarna. Den riktiga tröttheten infinner sig nog i morgon eller på fredag. Och även om symptomen är diffusa har jag lärt mig känna igen dom. Jag vet vad som väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0