Läkarbesök, uppdatering, lungor

Hade en riktigt avslappnande helg. Alvaro var ledig, så vi spenderade tiden mest åt att umgås. Vi hade till och med ett litet förbud mot att hålla på med telefoner/datorer under helgen. Mest för att bara få slappna av. Det är ganska stressande att sitta uppkopplad jämt. Det resulterade i att vi knappt såg på tv heller. Och jag lyckades läsa ut en bok och börja på en ny. Tänka sig!

I morgon är det läkarbesök. Det är ett uppföljningsmöte för att hon ska få veta hur det fungerat med medicinen. Jag förväntar mig inga större förändringar. Blodproverna har dessutom sett bra ut de senaste två veckorna. Det jag tog idag borde också se bra ut!

Kände mig inte alls speciellt trött idag. Efter jobbet är man väl alltid lite slö, men jag kände mig inte som förra veckan. Hoppas det fortsätter så.

Jag funderar dock mycket på lungorna. Hela tiden funderar jag på hur jag andas, om det är något "missljud" eller om jag kan ta tillräckligt djupa andetag. Jag resonerar med mig själv varje gång att jag är fånig och borde sluta. Men det hänger liksom kvar. Det finns så mycket annat att lägga fokus på!

I helgen ska jag och Alvaro ner till Skåne och hälsa på vänner. Vi åker på fredag och är tillbaka hemma på söndag. Så det blir snabbvisit och jag hinner kanske inte hälsa på alla som jag skulle vilja hälsa på. Men det är tyvärr så ibland, man hinner inte alltid det man vill.

Har kommit iväg till gymmet idag. Det är en sån härlig känsla att pumpa ut all energi ur kroppen, ordentligt. Det är på topp inför läkarbesöket i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0