Pusta ut

Ingen fara på taket! Läkarbesöket gick finfint. Blodproverna har sett bra ut, även det jag tig igår. Lidbrink konstaterade att det var mina gamla mediciner som påverkade mina prover.

Hon räknade ut att jag var två kvadratmeter stor (haha!) och att maximala dosen temodal då var 400 mg. Och eftersom att proverna sett bra ut ville hon öka dosen från 300 mg till 360 mg, för att se om kroppen orkar.

Jag hade också en önskan om att slippa äta medicinen under julveckan (som det var planerat nu skulle jag ta medicinen med början på julafton och 5 dagar framåt). Så vi bestämde att jag ska börja medicinera idag istället för nästa vecka. Allt för att komma i fas.

Annars konstaterade vi att röntgen och läkarbesök blir någon gång i februari. Hon skulle boka tider till det och sen skicka till mig.

Perfa! Få se hur kroppen fungerar den här medicinperioden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0