Inget thalidomid

Samtal från Radiumhemmet visade att värdet på de vita blodkropparna hade gått upp från 1,4 till 2,6. Men läkarna vill att värdet ska vara över 3.0 innan jag tar thalidomid igen. Så nytt blodprov på torsdag nästa vecka och sen tror vi att värdet är uppe över 3.0. Inga läkemedel ska behövas, utan bara vila.

Det känns både bra och dåligt. Positivt för att värdet rör sig uppåt och att min kropp är glad över att klara sig utan thalidomid. Frågan är bara hur glad cancern är för att slippa thalidomid. Men det får vi inte veta för än den 22 okt då jag har läkarbesök igen för att få svar på röntgen. Håll tummarna då!


Kommentarer
Postat av: Mahlin

Jag håller mina tummar för dig Edit. Mvh mahlin i Jönköping

2012-09-30 @ 20:31:03
URL: http://www.mahlinsotto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0